مدل های زیبا

وبلاگ اول و اصلی من : www.ashkmehr.blogsky.com

مدل های زیبا

وبلاگ اول و اصلی من : www.ashkmehr.blogsky.com

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:42 ق.ظ

چه قده جالب ،‌ دومین بار بود دیدمت
منتها لیلا اجازه نمیده تو ماه رمضون آپ تصویری داشته باشم
www.33x.blogsky.com
www.43x.blogsky.com
www.kingkong.blogsky.com

کامران جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ب.ظ

قشنگه ایده ی خوبیه اما مدل چیه؟ لباس یا مدل آدم
یه چیزیم یادت باشه ها زیبایی ظاهر ارزشی نداره ها
زیبایی باید درونی باشه خودت می دونی مطمئنم
امید وارم موفق باشی

VIVISECTOR*.* ALI چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ب.ظ http://darkknight.blogfa

سلام وبت باحاله باب دل دختراس
ادامه بده حتما موفق میشی
به وب من هم سری بزن
اگر در کهکشانی دور دلت یک لحظه یاد من کند.............. بی شکدل من دتمام لحظه های عمر به یادت میتپد پر شور

...jimi.... سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.jimi.co.sr

با با مدل
اگه می شود آدمای خوشکل بزار این جا
اگه می خوای عکسامو می دم ولی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد